donderdag 2 januari 2014

365 - 2

Hoi, daar ben ik weer met een alledaags plaatje nummer twee.
Ik ben ook voor deze in de keuken gebleven en heb een plaatje van de knoppen van de kookplaat gefotografeerd. Ik wist dat ik een heel stuk zou bijsnijden dus heb me niet bezig gehouden met de compositie. Omdat de ondergrond nogal reflecterend was, deed ik mijn uiterste best om mezelf en mijn iPhone niet in de foto te krijgen.

Zoals je ziet, super saai en een uitdaging om hier iets interessants van te maken. Nou ja, voor mij dan, een uitdaging... : )

Ik heb er aardig wat apps op los gelaten, eerst geschoten met Camera+, vervolgens bewerkt met Snapseed, PS Express, VSCO cam, Touch Retouch, CrossProcess, Rays, Mextures, Blender en LensFlare.

En hier het uiteindelijke resultaat:

Our imagination is our only limitation



Geen opmerkingen:

Een reactie posten