zondag 26 januari 2014

365 - 26

Hindu Tempel
Deze prachtige Hindu tempel is vorig jaar in onze stad geopend. Ik heb er sindsdien aldoor al een plaatje van willen schieten met mijn iPhone. Vandaag, zondag, leek me een geschikte dag om een foto van deze bijzondere tempel in mijn 365 project te plaatsen.


Apps: Pureshot, Snapseed, TouchRetouch, VSCOcam c1

Gister las ik op Mobitog een forum discussie over de app Monokrom, ik las er zoveel goede dingen over dat ik, als overtuigde app junkie, de app heb gedownload. En, de app is geweldig! Het is een zwart wit app met 2 knoppen die je over het scherm schuift om te bepalen hoe je je zwart wit foto wilt hebben. Ik ben er helemaal gek op!!! Ik heb van de foto hierboven ook een zwart wit foto met Monokrom gemaakt. ik plaats 'm hieronder zodat je zelf kunt oordelen.


Apps: Pureshot, Snapseed, TouchRetouch, Monokrom
Hoe gaaf is dat!! 

Fijne zondag nog.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten