maandag 27 januari 2014

365 - 27

Ochtend Wandeling.

Op mijn werk aangekomen stond ik nog even de mooie ochtend hemel te bewonderen aan de overkant van de straat. Toen ik de hond en eigenaar zag pakte ik snel mijn iPhone en terwijl ik op zoek was naar een mooie compositie begon de hond plotseling te rennen zijn eigenaar meetrekkend. Ik kon snel een paar foto's schieten en koos er een voor het 365 project van vandaag.
Omdat de hond en eigenaar aan de overkant van de weg liepen heb ik nogal wat van de foto moeten bijsnijden waardoor het resultaat niet zo scherp meer was. Ik heb dit opgelost door het eind resultaat nogmaals te bewerken in Glaze en het resultaat in Blender samen te voegen met de afbeelding vlak voor de Glaze bewerking.


Apps: Pureshot, Snapseed, Mextures, VSCOcam, Glaze, Blender

Geen opmerkingen:

Een reactie posten