dinsdag 10 september 2013

iPhone 5s en iPhone5c




Eerder vanavond zijn de nieuwe iPhone 5s en iPhone 5c aangekondigd.
De realiteit komt redelijk overeen met de verwachtingen en voorspellingen. Helaas geen 12 Mega Pixel camera, wel een f/2.2 aperture en en actief sensor gebied dat 15% groter is. Dit komt de foto's zeker ten goede en ik ben heel benieuwd hoe de foto's die in slecht licht worden gemaakt er uit zullen zien. Zeker ook in combinatie met de nieuwe flitser.

De nieuwe iPhone 5c ziet er ook heel goed uit met zeer goede specs. Je moet van de felle kleurtjes houden of juist niet... Ik zelf vind ze wel heel erg leuk. Al ben ik nog steeds niet zo gecharmeerd van de "gold" iPhone 5s. Maar dat is allemaal heel persoonlijk.

De nieuwe iPhones komen rond 20 september in de Verenigde Staten in de winkels, in Europa zal dat iets later zijn. Er is sprake dat het nieuwe besturingssysteem iOS7 rond 18 september beschikbaar zal zijn. Al ben ik daar niet helemaal zeker van.

Voor een uitgebreide samenvatting van de Apple Keynote voor september 2013 klik hier
Wat gaat het worden? Een nieuwe iPhone 5s, een nieuwe iPhone 5c, of gewoon bij de oude vertrouwde iPhone blijven die je hebt?

Ik ga in December voor de iPhone 5s in zilver.
I'm dreaming of a silver Christmas.......



Geen opmerkingen:

Een reactie posten