woensdag 4 september 2013

Nog maar 1 week tot de aankondiging van de nieuwe iPhone 5s



Ik kijk er al sinds december 2012 naar uit:
De aankondiging van de nieuwe iPhone 5s.

Niet dat ik meteen naar een provider ren om een nieuw abonnement aan te schaffen. Nee, daar zal ik nog even op moeten wachten tot december 2013. Mijn kerstcadeautje aan mezelf, zal ik maar zeggen : )
Het is altijd spannend om te zien wat er veranderd, wat er verbeterd. Ik heb al de nodige geruchten gehoord:
over een 12MP camera, een verbeterde flitser en een optioneel geheugen van 128GB. Dat zijn spectaculaire verbeteringen en ik kan niet wachten om te horen en te zien welke geruchten juist zijn.

Hier is alvast een voorproefje van het moois dat misschien gaat komen:
Het filmpje is wel in het Engels, de belangrijkste informatie zijn de geruchten die hierboven vermeld zijn.
Oh ja, er wordt ook gesproken over een goud/champagnekleurige iPhone 5s. Voor mij niet zo heel interessant als ik eerlijk ben. Met de nieuwe IOS7 heeft een wit/zilverkleurige iPhone 5s voor mij zoveel meer stijl, klasse en allure. Maar ieder z'n ding, smaken verschillen : )

http://www.youtube.com/watch?v=Q3rwLUhGqq4&feature=player_embedded

Verder wordt ook verwacht dat we het nieuwe iOS7 besturingssysteem vanaf 10 september 2013 gedownload zal kunnen worden. Het ziet er echt heel mooi uit en ik ben heel benieuwd!!




Zijn er al mensen die meteen naar iOS7 upgraden, of misschien liever nog even wachten om te zien of er nog bugs zijn? En de iPhone 5s, al liefhebbers?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten